Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta lub sklepu valimark.pl.
Aby złożyć reklamację zakupionego towaru, musisz wypełnić i przesłać razem z reklamowanym towarem formularz reklamacyjny: Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacyjny lub prześlij do nas pismo zawierające zgłoszenie reklamacji.
Adres do wysyłki wypełnionego formularza wraz z reklamowanym towarem:
DF MARCIN DUDA
UL. KOŁŁĄTAJA 10/16
43-502 CZECHOWICE-DZIEDZICE
Koniecznie prosimy o dołączenie wewnątrz przesyłki:
- potwierdzenia sprzedaży,
- formularz reklamacyjny,
- w przypadku zwrotu: numer konta bankowego,
Ważne: Jeśli produkt jest uszkodzony, uległ uszkodzeniu lub popełniliśmy błąd przy wysyłce np.pomyliliśmy model koszulek wtedy koszty przesyłki jakie poniesiesz odsyłając do nas produkt zostaną Ci zwrócone przy wymianie produktu.
Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z Ustawą Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (tj. Dz. U. z 2014 r., poz. 121)
Jednocześnie zawiadamiamy, że w przypadku gdy wymiana towaru nastąpiła z naszej winy, kwota zwrotu za przesyłkę zgodna będzie z aktualnie obowiązującym Cennikiem Usług Pocztowych w Obrocie Krajowym.
W żadnym przypadku nie przyjmujemy do reklamacji zabrudzonych rzeczy! Jeśli dana rzecz będzie zabrudzona -natychmiast odeślemy ją (bez wcześniejszego powiadomienia) z powrotem do adresata.
Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi max. do 2 tygodni. W przypadku niemożliwości zrealizowania reklamacji bądź wydłużenia czasu jej rozpatrzenia informujemy o tym klienta.