fbpx

Zwroty i wymiany

Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta lub sklepu vaimark.pl.
Aby złożyć reklamację zakupionego towaru, musisz wypełnić i przesłać razem z reklamowanym towarem formularz reklamacyjny:  Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacyjny lub prześlij do nas pismo zawierające zgłoszenie reklamacji. 
Adres do wysyłki wypełnionego formularza wraz z reklamowanym towarem:

DF MARCIN DUDA
UL. KOŁŁĄTAJA 10/16
43-502 CZECHOWICE-DZIEDZICE

Koniecznie prosimy o dołączenie wewnątrz przesyłki:

  • potwierdzenia sprzedaży,
  • formularz reklamacyjny,
  • w przypadku zwrotu: numer konta bankowego,

Ważne: Jeśli produkt jest uszkodzony, uległ uszkodzeniu lub popełniliśmy błąd przy wysyłce np. pakując zły rozmiar koszulki, wtedy koszty przesyłki jakie poniesiesz odsyłając do nas produkt zostaną Ci zwrócone przy wymianie produktu.
Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z Ustawą Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (tj. Dz. U. z 2014 r., poz. 121)
Jednocześnie zawiadamiamy, że w przypadku gdy wymiana towaru nastąpiła z naszej winy, kwota zwrotu za przesyłkę zgodna będzie z aktualnie obowiązującym Cennikiem Usług Pocztowych w Obrocie Krajowym.

W żadnym przypadku nie przyjmujemy do reklamacji zabrudzonych rzeczy! Jeśli dana rzecz będzie zabrudzona -natychmiast odeślemy ją (bez wcześniejszego powiadomienia) z powrotem do adresata.
Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi max. do 2 tygodni. W przypadku niemożliwości zrealizowania reklamacji bądź wydłużenia czasu jej rozpatrzenia informujemy o tym klienta. 

Zgodnie z Ustawą o z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U z 2014 r., poz. 827) Konsument* ma prawo do odstąpienia od umowy, bez podania przyczyny. W tym celu, Konsument w ciągu 14 dni od otrzymania towaru powinien przesłać na nasz adres oświadczenie o odstąpieniu od umowy, wraz z zakupionym towarem.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Zmiana towaru jest dopuszczalna jeśli konieczna była w granicach zwykłego zarządu (dotyczy to przede wszystkim przymierzenia zakupionego towaru)

Wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy, wewnątrz przesyłki ze zwracanym towarem prosimy dołączyć:

  • potwierdzenie sprzedaży,
  • numer konta bankowego do przelewu zwrotnego.

 

Zwroty wraz z wypełnionym oświadczeniem należy kierować na adres:

DF MARCIN DUDA
UL. KOŁŁĄTAJA 10/16
43-502 CZECHOWICE-DZIEDZICE

Proszę pamiętać, że w przypadku zawarcia umowy sprzedaży jako firma/przedsiębiorca prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ramach tzw. 14 dniowego zwrotu nie przysługuje (ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827).

*Art. 22 Kodeksu cywilnego, stanowi: [Pojęcie konsumenta] Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.



Konsument* również ma prawo wymienić dany produkt na inny rozmiar lub model. W tym celu Konsument powinien w ciągu 14 dni od otrzymania towaru odesłać zakupiony towar.

Towar podlega wymianie pod warunkiem, że:

  • posiada nie zerwane oryginalne metki i oznaczenia producenta,
  • nie nosi żadnych śladów użytkowania,
  • znajduje się w stanie niezmienionym.

Zmiana towaru jest dopuszczalna jeśli konieczna była w granicach zwykłego zarządu (dotyczy to przede wszystkim przymierzenia zakupionego towaru).

Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacyjny  i prześlij go do nas razem z towarem do wymiany.
Ważne: Jeśli wymiana odbywa się na Twoją prośbę, ponieważ popełniłeś błąd przy wyborze odpowiedniego rozmiaru – wtedy prosimy o dołączenie kwoty 12 zł w paczce odsyłanej do naszego sklepu.
Pomoże to nam w szybkim zrealizowaniu Twojej reklamacji. 

W razie wątpliwości możesz zadzwonić na numer tel.+48 888-777-781 lub +48 509-060-253,
bądź napisać do nas e-mail na adres koszulki.df@gmail.com

Adres do wysyłki wypełnionego formularza wraz z towarem do wymiany:

DF MARCIN DUDA
UL. KOŁŁĄTAJA 10/16
43-502 CZECHOWICE-DZIEDZICE

 Koniecznie prosimy o dołączenie wewnątrz przesyłki:

  • dowodu sprzedaży
  • wydrukowanego i wypełnionego formularza reklamacyjnego

Prosimy pamiętać, że w przypadku zawarcia umowy sprzedaży jako firma/przedsiębiorca prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ramach tzw. 14 dniowego zwrotu nie przysługuje (ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827).

*Art. 22 Kodeksu cywilnego, stanowi: [Pojęcie konsumenta] Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.